Hirdetés
Hirdetés

Vezetékmentes tévé és az emberek szívének elérése

Ahogy arról már írtunk, a Las Vegas-is CES-en a fenntarthatóság volt a fókuszban gyakorlatilag mindenkinél.

Az underground nyert a legnagyobbat Las Vegasban

gram az LG-től

Erről beszélt az LG is a bemutatóján, ahol azért új termékek is megjelentek, mint például a kibővített gram notebook termékcsalád, amely az új Ultraslim és Style készülékekkel az eddigi legváltozatosabb kínálatot nyújtja a gyártója szerint. Előbbi mindössze 998 gramm és összecsukott állapotban csak 10,99 milliméter vastag, utóbbi pedig olyan felhasználók számára készült, akik bárhová is mennek, szeretik kifejezni egyedi stílusukat, ugyanis a modell olyan üvegdizájnt kapott, amely megtöri a ráeső fényt, és ezáltal egyedi hatású a kinézete. Természetesen teljesítményben sem kompromisszumot kötnie annak, aki megvásárolja ezeket a készülékeket, már ha nem a legújabb, nagy hardverigényű játékokat szeretné rá telepíteni.

23-as Ultraslim és Style modellek mellett az idei kínálatban új gram 17, 16, 15 és 14 laptopok (17Z90R, 16Z90R, 15Z90R és 14Z90R) is szerepelnek, amelyek közül mindegyik a márkára jellemző erős teljesítményt és könnyű, kompakt kialakítást kapta meg.

Az igazi vezetékmentes tévé

A Signature Oled M-mel az LG olyan tévékészüléket mutatott be, ami megvalósítja a teljes vezetékmentességet. Itt nem arról van szó, hogy mondjuk vezetékmentesen kapja az internetet, mert természetesen ez alap, hanem a tévé csupán egy teljesen lapos képernyőből áll, míg a teljesítményt egy amolyan beltéri doboz adja, ami mindent vezetékmentesen továbbít a készülékre.

A Sony a CES-en

A Sony kiállítása a „Moving People Forward” (Az emberek előremozdítása) cím alatt a cég azon törekvéseire összpontosít, hogy megmozgassa az emberek szívét és kibővítse a szórakozás lehetőségeit a metaverzumhoz, a mobilitáshoz és más területekhez kapcsolódó különböző technológiák és kezdeményezések, valamint az alkotókkal való együttműködés révén.

Környezetvédelmi kezdeményezésként a standok egyes paneljei „Original Blended Material”-ból, a Sony által kifejlesztett papíranyagból készültek. Az Original Blended Material egy olyan környezettudatos papíranyag, amely bambuszból, cukornádból és újrahasznosított papírból készül, és amelynek eredetét pontosan meghatározzák. Emellett a hulladékanyagok csökkentése érdekében a Sony a más rendezvényeken használt függönyök és a bérelt anyagok újrafelhasználásával igyekszik csökkenteni a környezeti terhelést.

A standokon pedig ezeket láthatta többek között az ember:

  • A STAR SPHERE egy olyan projekt, amelynek célja, hogy közelebb hozza a világűrt az emberekhez, és felfedezze az „űrperspektívákat”, hogy segítségével lehetőséget biztosítson a globális környezetről és a társadalmi kérdésekről való gondolkodásra.
  • Olyan digitális mozifilmes kamerákat mutattak be, mint a VENICE 2, a full-frame tükör nélküli Alpha sorozatú kamerákat, a VLOGCAM sorozatot, a professzionális Airpeak drónt, az Xperia okostelefonokat és a Creators’ Cloudot, a felhőalapú médiatermelési platformot.
  • A Sony az angol Premier League labdarúgó klubbal, a Manchester City-vel közösen készít egy PoC (proof of concept) projektet, amelynek célja az online szurkolói közösségek és az elkötelezettség következő generációjának megvalósítása a fizikai és virtuális elemek kombinálásával. Ennek célja, hogy izgalomba hozza, illetve még inkább elkötelezetté tegye az új és a meglévő sportrajongókat. A standon a látogatók úgy tapasztalhatják meg a metaverzum tartalmakat a virtuális térben reprodukálva, mintha az Etihad Stadionban, a Manchester City otthonában lennének.
  • A hordozható volumetrikus rögzítés kiállítás egy olyan új rendszer prototípusát mutatja be, amely bárhol képes emberek, tárgyak és terek animált 3D rekonstrukcióinak rögzítésére és terjesztésére alacsony késleltetéssel. A rendszer mindössze hét érzékelőt igényel, ami lehetővé teszi, hogy bárhol gyorsan fel lehessen állítani, így kielégítve az élő 3D videómegosztás iránti igényt. A standon a látogatók élvezhetik a Manchester City játékosainak és a közönségnek a 3D metaverzum térben megjelenített 360 fokos nézetét, tableteken és a Sony Spatial Reality Display-eken keresztül.
  • A Sony bemutatta a Spatial Reality Display (SR Display) 27 hüvelykes prototípusát, amely a valós világot 3D-s térbeli képekkel reprodukálja. A nagyobb képernyőformátum lehetővé teszi az életnagyságú tárgyak megjelenítését, így az orvosi képek és a terméktervek valósághűbben reprodukálhatók.
  • A Sony bemutatja a PlayStation VR2-t (PS VR2), a PlayStation 5 (PS5™) következő generációs virtuális valóság headsetjét, amely magával ragadó játékélményt nyújt. A PS VR2 rendelkezik több kulcsfontosságú funkcióval, amelyek a PS VR2 Sense technológiával valósulnak meg, mint például a headset visszajelzése, a szemkövetés, a 3D Audio és az adaptív triggerek, valamint a PS VR2 Sense Controller haptikus visszajelzése.

A rovat támogatója a Samsung

Advertisement
39,117KedvelőTetszik
3,099KövetőKövetés
5,070FeliratkozóFeliratkozás

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

LÁNGOLÓ PREMIEREK

Hirdetés

DALMEGOSZTÁS

Audiópartnerünk

Friss Lángoló