Hirdetés

Újabb idegesítő reklámtípus érkezik a Youtube-ra

Ha nem volt elég a videó előtti vagy a videó közbeni reklámblokk, akkor most egy újabbal készül a Youtube, ami azoknak lehet kellemetlen, akik nagyon szeretnek zenét hallgatni a Youtube-on:

Jönnek az audioreklámok.

Ezek olyan reklámok, ahol az audiosáv, van a központban, a vizuális elem általában egy állókép vagy egy nagyon egyszerű animáció. Az új formátumot egyelőre még tesztelik, de már most biztatóak az eredmények, a Youtube felmérése szerint ugyanis 75 százalékkal nőtt a márkaismertség a tesztalanyok körében. A Google szerint az ilyen hirdetések előnye a hatékonyság mellett az alacsony előállítási költség, egyszerű médiavásárlási folyamat, és egyszerűbben lehet mérni valamint a megfelelő alanyokat megcélozni.

Valójában azonban a cél inkább az lehet, hogy azok se maradjanak ki a reklámok üzeneteiből, akik zenét és podcasteket hallgatnak. Nem véletlen, hogy az audioreklámok leginkább a zenei streaming oldalakon terjedtek el. Ráadásul itt azoknál is működhet az a dolog, akik hiába, hogy például egy beszélgetés videós, inkább csak hallgatják a munka közben, így a videó körül elhegyezett reklámok számukra eddig teljesen kiestek.

Úgy tűnik egyelőre egy védekezési mód van ez ellen, az előfizetéses modell.

KOMMENT

Mesterséges intelligenciával keresik az új sztárokat a kiadók

A Warnernél már adatelemzők és mesterséges intelligencia segít eldönteni, melyik zenész lesz sikeres, és melyik nem.

Biztos mindenki várta, most megérkezett a fejhallgatóhoz optimalizált kapucnis pulóver

Ha valaki tényleg nagyon nem tudja, hogy mit adjon vagy mit kérjen karácsonyra, annak pont kapóra jön a Ninja gamer pulcsija.
35,017KedvelőTetszik
2,755KövetőKövetés
705FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés

Tesztek

OnePlus 8T: az apró részletek teszik izgalmassá

Semmi világmegváltót nem ígér, mégis izgalmas a OnePlus telefonja.

Egyszerre telefon, tablet és kicsit notebook is – Teszteltük a Samsung legfrissebb összehajtható telefonját

Ennyi pénzt egy telefonért?! És ha azt mondjuk, hogy egy csúcstelefon, egy menő tablet és egy munkára tökéletes eszköz kerül ennyibe?

Nagyon furcsán kell irányítani a Huawei hangzásban is erős fülhallgatóját

Leteszteltük a Huawei Freebuds Pro-t, ami zajszűrésben nagy, egy májkrémes kenyér viszont rávilágít az Achilles-sarkára.

70 ezer forintos babszemet raktam a fülembe, de nem bántam meg

Jól el lehet szórakozni a Samsung Galaxy Buds Live fülhallgatójával, és nem csak azért, mert remek rajta a zene.

Szép is, okos is – Kipróbáltuk a Huawei Watch GT 2 Pro okosórát

A Huawei új órája rettenetesen szép, és nekünk pont elég okos is.
Audiópartnerünk

Tomboló gyerekek az YZZO új klipjében

Mindössze egyetlen dal jelent meg korábban az Yzzo-tól, de most itt a második, klippel együtt.

Mesterséges intelligenciával keresik az új sztárokat a kiadók

A Warnernél már adatelemzők és mesterséges intelligencia segít eldönteni, melyik zenész lesz sikeres, és melyik nem.

Stan Lee minden nyelven legalizálta volna a legcsúnyább káromkodást

A Lee tiszteletére készült animációs kisfilmből kiderül, miért rajongott annyira az angol f-betűs szótól.

What’s Mine Is Mine – Premieren a The Anahit új dala

Dal a test és a lélek szabadságáról.