Hirdetés

Új zenehallgatási élményeket ígér a Youtube Music

A Youtube Music nem keverendő össze a klasszikus Youtube-bal, ez egy külön applikáció, amit egyrészt állandóan ajánlgat a Youtube, és amiről rendszerint azok is elfeledkeznek, akik egyébként előfizettek a szolgáltatásra. Na de majd most.

Bejelentettek egy csomó újítást, ami leginkább arra irányul, hogy ne a felhasználónak kelljen összeválogatni, mit szeretne hallgatni. Több személyre szabott mixet kínálnak majd, amit egyrészt még jobban személyre lehet szabni, és le is lehet tölteni, hogy a készüléken adatforgalom nélkül is elérhető legyen. A főoldalon olyan aktivitásokhoz ajánlanak zenéket, mint az edzés, a pihenés, utazás, vagy a fókuszálás, például munkához vagy tanuláshoz. A jó hír az, hogy ezt a kedvencekből, illetve a valószínűsíthetően nekünk tetsző dalokból pakolják össze.

Hét új válogatást és készítenek a felhasználóknak az algoritmusok, mindegyik a zenei ízlés más aspketusát fogja meg, és lesz egy nagy összesítő lista is, amiben a felhasználók ízlésének minden ága előjön. Ez azoknak lehet különösen tanulságos élmény, akiknél például a gyerek is az ő regisztrációját használja, így egymás után következhet a Bogyó és Babóca zenéje meg a Burzum. Illetve ajánl majd olyan zenekarokat és előadókat, amik az algoritmusok szerint érdekesek lehetnek. Vagyis összességében lassan azt csinálja, amit a konkurens zenei szolgáltatók már egy ideje tudnak.

A legutóbbi felmérések szerint míg a Spotify globálisan 286 millió előfizetővel rendelkezik, a Youtube Music előfizetőinek száma 2019 év végére 77 millióra emelkedett.

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

38,925KedvelőTetszik
3,060KövetőKövetés
3,520FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Audiópartnerünk