A St. Hubertus új reklámfilmet mutatott be, amely a barátság fontosságára hívja fel a figyelmet. A film azt üzeni, hogy a baráti kapcsolatok megőrizhetők és újjáéleszthetők.
A történet négy, harmincas éveiben járó férfiról szól, akiknek barátsága az évek során eltávolodott. A reklámfilm egy régi emlék felidézésén keresztül mutatja be, hogy a barátság milyen fontos szerepet tölt be az életben.
A St. Hubertus a filmben a közös pillanatok, a szoros kötelékek és a hagyományok őrzőjeként jelenik meg. Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója elmondta, hogy a reklámfilm a kapcsolatok helyreállításának gondolatára épül.
A filmet Kostyál Márk rendezte, aki a 2017-es Kojot című játékfilmet is jegyzi.
A reklámfilm április 7-től látható a televízióban és a St. Hubertus közösségi média felületein. A közönség további tartalmakat is megtekinthet a szereplőkről és az előzményekről online.