Hirdetés

Szponzorált lejátszási listák jönnek a Deezernél

A szerkesztői lejátszási listákat mostantól márkák is szponzorálhatják a Deezeren. Az első ilyen együttműködést a Marshallal kötötte a szolgáltató a francia szolgáltató.

A Spotify 2016 márciusában állt elő az ötlettel, hogy a márkák szponzorálhassák a lejátszási listákat, most a Deezer is elkezdte a partneri együttműködéseket ajánlgatni a márkáknak. A szponzoráció a nem előfizető, vagyis a szolgáltatást reklámokkal ingyen használó felhasználóknak lesz látható, ami nem tudni, hogy egészen pontosan hány főt takar, de a Deezer állítása szerint több millió felhasználó látja majd az ilyen listákat. A legutóbbi jelentésük szerint havonta 16 millió aktív felhasználjuk van világszerte.

A szponzorált listáknál megjelenik a hirdető által választott kép, link a weboldalra, és a dalok közötti audio reklámokat is a cég adja. Nem kell saját lejátszási listát létrehozni, hanem a már meglévő ötezer szerkesztői lista közül válogathatnak, ugyanakkor az algoritmusok által generált, személyre szabott listáknál nem elérhető ez a fajta együttműködési lehetőség.

A Marshall az egyik első hirdető, ők a  317 ezer követővel rendelkező Poptop és a 475 ezer felhasználó által hallgatott Pop All Stars listákat szponzorálják, de úgy tudni, hogy további francia, egyiptomi és török hirdetőkkel is előrehaladott tárgyalásokat folytatnak. Arról azonban nem esett szó, hogy a kiválasztott listában szereplő előadók magasabb arányban részesülnek-e a bevételekből, vagy ugyanúgy kezelik az együttműködéseket, mint az összes többi hirdetést.

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

38,987KedvelőTetszik
3,060KövetőKövetés
3,820FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Audiópartnerünk