Hirdetés
Hirdetés

Pogány Induló és Co Lee is szerepel a WMMD idei díjazottjai között

Ötödik alkalommal adta át digitális zenei díjait a WMMusicDistribution csapata, akik ezúttal is a kimagasló eredményeket elért művészeket díjazták.

Hirdetés

A 18 éve alakult WMMusicDistribution, Magyarország piacvezető digitális disztribútora már jó ideje több egy egyszerű terjesztő partnernél a hazai zenészek számára. Az évek során nem csak a cég szolgáltatásai bővültek a partnerek igényei alapján, de több szakmai kezdeményezést is elindítottak. Hozzájuk köthető a Hallgass Hazait, amely a legfrissebb magyar megjelenésekre fókuszál; és már két alkalommal vittek ki zenész delegációt az egyik legnívósabb európai showcase fesztiválra, hogy első kézből ismerhessék meg a legfrissebb nemzetközi zeneipari trendeket. Korábban külön alapot hoztak létre, amelyből videoklipeket finanszíroztak, tavaly pedig előadó-támogatási programot is indítottak artist2watch néven. A kezdeményezés első támogatottjai között van az új EP-jét hamarosan bemutató Ben T Kadar és a júniusban turnéra induló Wxlfless is.

A 2021-ben indult WMMD Digitális Zenei Díj célja az előadók, produkciók befektetett munkájának elismerése – minden évben négy kategóriában ítélik oda olyan valós eredmények és felhasználási adatok alapján, mint a legtöbb stream, a legnagyobb aktivitás és a hallgatottsági adatok. A kategóriák évről évre változnak, ahogyan a digitális zene is, az ötödik kategória az egyetlen fix: az év partnere egy olyan produkció vagy kiadó, akivel a leghatékonyabban és a legeredményesebben zajlik a közös munka.

Pogány Indulóé a legnépszerűbb album és legnézettebb videó

Szirmai Marcell, azaz Pogány Induló második lemeze, a Vagy Mindent Vagy Semmit lett a 2024-es évben A leghallgatottabb album kategória nyertese – nem csak a WMMD, hanem a Mahasz éves összesítése alapján is. Azonban nem csak ebben a kategóriában győzedelmeskedett, elnyerte A legnézettebb YouTube videó díjat is. A videó érdekessége, hogy bár a Mámor már több, mint 13 millió megtekintésnél jár, nem készült hozzá klip. Ez a feltöltés egy úgynevezett art track, azaz egy, a YouTube által generált videó, amely arra szolgál, hogy a dal elérhető legyen a YouTube Music szolgáltatásban is.

Co Lee új albuma visszaszámlálással nyert

Co Lee az XLNT Records gondozásában tavaly megjelent LA PROMENADE című lemezének marketingkommunikációja nyerte el a Release Strategy Best Practice díjat. A kiadvány megjelenése előtt az előadó idehaza az elsők között alkalmazta a Spotify countdown page eszközét, amely lehetővé teszi a felületen egy visszaszámláló oldal létrehozását, amelyre feliratkozva push üzenetben kapnak értesítést a rajongók az album megjelenéséről. Ennek köszönhetően a lemezt az első 24 órában csaknem kétszer annyian hallgatták meg, mint Co Lee előző albumát. A LA PROMENADE kiemelkedő sikerét az is jól mutatja, hogy a napokban aranylemez lett.

CARI a TikTok-jelenlét díjazottja

CARI-nak közel húszezer követője van TikTokon. A feltörekvő előadó nagy hangsúlyt fektet arra, hogy minden megjelenését előzetesen és a kiadást követően is promotálja a platformon – ráadásul úgy, hogy az illeszkedik a többi tartalmának hangvételéhez is. Ennek köszönhetően ő lett a TikTok Best Practice díj nyertese.

Az év partnere: Bloose Broavaz

1998 óta működik a Hámori Péter által vezetett Bloose Broavaz kiadó – többek között olyan előadók vannak náluk, mint Mikee Mykanic, Ketioz, Siska Finuccsi vagy Tkyd. 2014 óta dolgoznak együtt a WMMD-vel, ezt a több mint tizenegy éve tartó sikeres és hatékony együttműködést díjazta ezzel az elismeréssel a cég.

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

39,150KedvelőTetszik
3,159KövetőKövetés
7,260FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

LÁNGOLÓ PROGRAMOK

LÁNGOLÓ PREMIEREK

DALMEGOSZTÁS

Lemezkritikák

Beszámolók