Hirdetés

Összeállt a Twitch és a megújult Coca-Cola

2016 után megújult a Coca-Cola márkafilozófiája, az elmúlt másfél év tapasztalataiból kiindulva a cég fontosnak tartja hangsúlyozni az emberi lét valódi csodáját és a hétköznapi örömöket, így lett az új szellemiség a „Nyiss a csodára”.

Selman Careaga, a Coca-Cola elnöke beszélt arról az új kampány bejelentésén, hogy a világunkra a kettősség jellemző, de pont ez az, ami gazdagabbá és érdekesebbé is teszi, és a világnak több varázslatra van szüksége, mint valaha.

Egy kólányira vagyunk egymástól

– szól az együttműködés, amellyel belépnek a gamer- és az e-sport-piacra. Az első kisfilm is kifejezetten gamerekről szól, gamerektől, nem csak gamereknek, de számukra telepakolták egy csomó easter eggel, hogy minél többször látják, annál több izgalmat és majd a promóció részeként megjelenő játékhoz használható segítséget kapjanak. Az elég komoly grafikai munkával összerakott videó mondanivalója egyébként az, hogy összefogással valami igazán nagyot lehet elérni. Hogy a gamereket és az e-sportolókat a természetes közegükben is elérjék, összefogtak a Twitchcsel, gamerekkel, alkotókkal, hogy a virtuális valóságot és a hétköznapi életet összekössék. Főleg, hogy a bejelentésen a meghívott gamerek, a márka vezetői és a Twitch arra a konklúzióra jutottak, hogy tulajdonképpen az emberek többsége gamer, és vagy emlékszik rá, milyen jó volt átjárni a barátaihoz videójátékozni, milyen játszani a telefonján, vagy éppen milyen együtt végrehajtani egy küldetést olyan emberekkel, akikkel bár fizikailag távol vannak, mégis közös élményeket keresnek.

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

38,932KedvelőTetszik
3,064KövetőKövetés
3,660FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Audiópartnerünk