A legnépszerűbb zenei streaming szolgáltató összeáll a legnépszerűbb társkereső alkalmazással, hogy bemutassák a Music Mode funkciót. Az egész lényege, hogy a potenciális új partner egy 30 másodperces zenei loopot hallgathat, miközben a másik fél profilját nézegeti.
Ehhez össze kell kötni a Spotify- és a Tinder-fiókot, és megadni, milyen zenét hallgathasson a másik felhasználó, miközben a képeinket nézegeti. Eddig is létezett 2016 óta az Anthem-funkció, amivel egy dalt lehetett a profilhoz adni. Most annyi a különbség, hogy a választott zene automatikusan el is indul, vagyis üvölthet Demjén Rózsitól a Szerelemvonat, miközben a másik a nyaralós-pózolós képeket nézegeti.
Az új funkció az „Explore” oldalon található, a cél pedig az, hogy a zene is szerepet játszon az emberi kapcsolatok kialakításában, vagyis, hogy a felhasználók akár zenei ízlés alapján is választhassanak partnert.
Most a Music Mode segítségével felhasználóink megtapasztalhatják ugyanazt az érzést, amikor egy bulin rájön valaki, hogy más is szereti ugyanazokat a dalokat, mint ő
– mondta el Kyle Miller, a Tinder termékinnovációs alelnöke a közleményükben. Miller szerint a dalok mélyen személyesek, és ezt a Music Mode segítségével be lehet építeni egy alkalmazásba.
A cég szerint a Z-generációs Tinder-felhasználók körülbelül 40 százaléka már hozzáadott himnuszt a profiljához, és ezzel 10 százalékkal több találatuk lett, vagyis annyival többen lettek kíváncsiak rájuk.