Az Arctic Monkeys új kislemezéhez egy Super 8-as klipet forgatott, a Strokes tagjai körül pedig megállás nélkül forog a kamera és ugrál a digitális háttér. A Watch My Dying egy fiatal nőre tetoválja egy régi dalának szövegét legújabb videójában, a Soerii & Poolek Fluor Tomival közös számának klipjében pedig tejjel öntenek le egy meztelen nőt és nemi szerveknek öltözött emberek táncolnak. Ezen kívül eheti klipválogatásunkban itt van még a Kelemen Kabátban első videója is, ami a kilencvenes évek legrosszabb pillanatait idézi, és nagyon görcsösen próbál rettentő humoros lenni.
Arctic Monkeys – The Hellcat Spangled Shalalala
Az előző hónap elején jelent meg az Arctic Monkeys negyedik nagylemeze, amiről itt írtunk bővebben, ez a dal pedig a második kislemez róla, amihez a nemrég megjelent hivatalos videoklipet a Focus Creeps, vagyis Aaron Brown és Ben Chappell rendeződuó készítette. A zenekarról készült felvételekből összevágott, történet nélküli klip hangulatát elsősorban az igyekszik fokozni, hogy Super 8-as filmre forgatták, és ez ad némi bájt a videónak, amiben persze azért közben az is benne van, hogy mennyire baromi menő banda is ez az Arctic Monkeys. A számhoz mindez remekül passzol, egyébkén nem nagy cucc, viszont mindössze 3 perc, úgyhogy senkinek nem fog túl sok időt rabolni az életéből.
The Strokes – Taken For A Fool
A Strokes is negyedik nagylemezét adta ki idén tavasszal, első kislemezes daluk klipjéről itt írtunk, most pedig elkészült a másodikhoz is a hivatalos videó. A vizuális effektekkel telepakolt, színes klipben a kamera megállás nélkül forog a zenekar körül, aminek tagjai néha egy időben többször is láthatók a képen, a háttér pedig vibrál, remeg, ugrál stb. Ezzel pedig nagyjából el is mondtunk mindent a klipről, amit az a Laurent Briet rendezett, aki többek között olyan nevekkel dolgozott korábban, mint a Radiohead, Tori Amos, a Red Hot Chili Peppers, vagy éppen Aphex Twin, bár nem igazán értjük ennek okát, hiszen általában a mostanihoz hasonló, könnyen felejthető klipek jellemzik munkásságát.
Watch My Dying – Túladagolt idő
A zenekar legújabb klipje nem egy új, hanem egy régi számhoz készült és több helyen is az olvasható róla, hogy a videó létrejötte pusztán a véletlennek köszönhető, de hogy ez pontosan mit takar, elképzelni sem tudjuk. A klipben egy fiatal nő testére tetoválják a szám szövegét, szerencsétlenre olyan sorpárok kerülnek, mint hogy "Neki hiába a bordaterpesz / Nem sajnálja a gyantát rólam", ezen kívül pedig van még a videóban némi vér, sötétből felbukkanó ijesztő ábrázatú szobrok, közelről felvett szemek, és egy csomó elégetett gyufaszál. A játékidő még három perc sincs, ez dicséretes. Inkább rajongóknak ajánlott.
Soerii & Poolek feat. Fluor – Nekem kukim van
Soerii & Poolek valamint Fluor jó alaposan beharangozott, viharvert együttműködése a napokban hivatalos videót is kapott, amiben a három főszereplő mellett látható egy tejjel leöntött meztelen lány, valamint nemi szerveknek öltözött szereplők is, de hát mégis mit várnánk egy ilyen szám klipjétől? Ezúttal egyébként nincs meglepetésnek szánt csattanó a végén, helyette viszont még breakelnek is benne. Ami a nézettséget illeti, olyan magasságokban ugyan nem szárnyal a klip, mint annak idején Fluor Mizuja, de kevesebb mint 4 nap alatt már így is több mint 40 ezren látták, úgyhogy talán időszerű lenne, hogy most egy darabig kicsit kevesebbet halljunk az alkotókról.
Kelemen Kabátban – Nyári Dallam
Ez a már eleve rendkívül hülye nevű együttes nagyon úgy tűnik, egyszerre igyekszik az MC Hawer és Tekknő, a Belga, valamint a Soerii & Poolek rajongóit megcélozni, a gond ezzel csak az, hogy bár teljesen nyilvánvalóan vicc az egész, mindezt baromi erőltetetten teszik. A napokban jelent meg első klipjük a Nyári Dallam című számukhoz, aminek létrejötte amiatt mindenképpen hasznos, hogy mostantól magyar nyelvű példa is van a régi tételre, miszerint ha a together és a forever szavak nem rímelnének egymásra, valószínűleg fele annyi szerelmes és/vagy nyári sláger lenne a világ könnyűzenéjében. A videóban egyébként van vízpart, meg bikinis csajok, vidámpark, és hasonlók, az egész olyan mintha az UFO együttest néznénk valamikor 1995 környékén, és készítők láthatóan ezt is humorosnak szánták.