Psy Gangnam Style-ja után azt hihetnénk, hogy a Harlem Shake szerzője mára luxusjachton szürcsölgeti az appletinit egy rakás maláj és indonéz prosti kétségkívül felemelő társaságában. Az igazság azonban az, hogy Baauer egyelőre egy kanyit nem látott a traphimnusz sikeréből, legalábbis ez derül ki a Pitchforknak adott, meglehetősen kesernyés hangulatú interjújából. A probléma ugyanis az, hogy a Harlem Shake-ben két olyan hangminta is található, amiknek használatához nem kért előzetesen engedélyt a producer, így nem jogosult a dal licenszeléséből származó bevételhez – az Atlantic cikkében van is egy remek ábra, miért is nem ér semmit az előadó számára a Harlem Shake.
Ebből ki is derül, hogy alapvetően a Youtube járt jól a dal sikerével, Baauer viszont közvetlenül nem, A beszélgetésen persze azt is elmondja, hogy az ügyvédei már nagyban dolgoznak azon, hogy valamennyi pénzt lásson a számból, de érezhetően elege van már ebből a témából és nem kíván a következő Psy lenni. Azonban álszentség lenne azt állítani, hogy nem profitált a sikerből, ugyanis (a minden bizonnyal azért erősen túlzó) Main-Stage Productions honlapja alapján 50-75 ezer dollár a fellépési díja, ami vetekszik az olyan abszolút mainstream DJ-kével, mint Afrojack, Major Lazer vagy Sebastian Ingrosso, és legutóbb már Jay Z-vel készített közös számot, a rapper pedig nem éppen a toprongyosságáról ismert. Ezt meg is mutatjuk a hajtás után.