Beyoncé, akinek a nevéhez szorosan fűződik a vizuális albumok bevezetése, nem forgat új klipet a Renaissance trilógia egyik kiadványához sem. Nemrég egy interjúban mesélt a legújabb albumáról, és arról, hogy a közeljövőben ne számítsanak tőle új klipre a rajongói. Szerinte elég a zene, elég azt megemészteni, ami a lemezen van, és úgyis ömlik ránk a vizualitás. Aki látványt akar, menjen el a koncertekre.
Beyoncé a ikonikus klipjein túl a country zenében is nagy sikereket ért el. A Texas Hold ‘Em című dalával ő lett az első fekete női előadó a Billboard country-listájának élén és első nőként került fel a Hot Country Songs és a Hot R&B/Hip-Hip Songs listák élére azok 1958-as indulása óta. Az énekesnő nyolcadik stúdiólemezének, a Cowboy Carternek a híre év elején a Super Bowlon érkezett, amiről akkor két dalt is bemutattak. Ezt követően pedig maga Dolly Parton írta saját oldalán, hogy izgatottan várja a lemezt. Az idén tavasszal megjelent album részleteiről pedig mélyebbre ásva is mesélt az interjúban Beyoncé.
Azt akartam, hogy mindenki szánjon egy percet a cowboy szó kutatására… A cowboyok negyede fekete volt. Ezek az emberek egy olyan világgal szembesültek, amely nem volt hajlandó egyenrangúnak tekinteni őket, mégis ők voltak a szarvasmarhaipar gerince. A cowboy az erő és a törekvés szimbóluma Amerikában.
A Cowboy Cartert, ami a fentebb említett okok miatt nem csak Beyoncé zenei életében számít nagy mérföldkőnek, azonban a CMA (Country Music Association) nem jelölte a 2024-es kategóriák egyikében sem.