A Bosch most már évek óta nyomatja a Like a Bosch szlogenű, poénos kis minivideóit különböző témákban. Az első verzió és a főszereplő nagyon hamar mémmé is vált. Most eljött az ideje, hogy a legfontosabb üzenetek magyarul is megszólaljanak, ehhez pedig Csorba Lócit kérték fel a Lóci játszikból.
A Like a Bosch szlogen egészen egyszerűen nem működött volna magyarosítva, a többi viszont igen. A Like a Boss jelenségre épülő, 2019-ben indított PR-kampány ezzel magyarul is elérhető, egyelőre két témában. Az egyik a fenntarthatóság, a másik pedig az egészség, az üzenet nyilván az, hogy mindkettőben sokat segítenek a Bosch termékek, de egyébként úgy általánosságban is megfogadható egy-két tanács. Egyébként nemcsak a termékeknél, de az egész vállalati struktúrában jelentős szerepe van a fenntarthatóságnak és a környezetvédelemnek, hogy pontosan mi mindent tűztek ki célként, arról itt írtunk részletesebben.