Hirdetés

Lenny Kravitz az emberek fogainak egészségéért aggódik

40 millió lemezt adott már el világszerte, több Grammy-t nyert, és filmekben is szerepelt, most viszont egy teljesen új körben jelent meg, és az emberek szájhigiéniájáért aggódik, és próbál segíteni a rászorulókon is, néha már kicsit megszállott módon.

Az egész szájhigiéniai mániája saját preferenciái mellett abból az élményből fakad, amit a Bahamákon található birtokon látott, mikor a gondnoknak fájt a lyukas foga. Kravitz azt mesélte, hogy a férfi egy házipraktikát alkalmazott fogorvos helyett, a lyukas fogba belepréselt egy feketeborsot, letépett egy kis darabot a gyufásdobozból, és azzal lefedte. Mikor kérdezte Kravitz, hogy mégis mit csinál, a férfi azt mondta, hogy nagyon fáj neki, de a bors elzsibbasztja. Akkor szembesült azzal, hogy míg ő mániákusan ügyel a fogaira, másoknak erre nincs lehetősége, és tisztában sincsenek vele, mi mindent okozhat a rossz szájhigiénia.

Viszont Kravitz annyira lelkes a témában, és annyira a szívén viseli, hogy gyakran úgy tűnik, többet tud a szájhigiéniáról, mint sok fogorvos.

Négy évvel ezelőtt Dr. Jonathan B. Levine és felesége, Stacey társalapítója volt a Glo Good Foundationnek, amely ingyenes fogászati ellátást biztosít rászorulóknak. Levine az egyik legmenőbb sztárfogorvos, amellett, hogy csúcskategóriás rendelőt működtet, 27 szabadalommal rendelkezik a szájápolás területén, Kravitz pedig történetesen a páciense.

Amikor Lenny New Yorkba megy, esküszöm, az első állomása a fogorvosi rendelő

– mondta Levine fia, Cody. Kravitz a saját jótékonysági szervezete, a Let Love Rule Alapítvány munkájának köszönhetően nyitott már ingyenes fogászati klinikát a Bahamákon, ahol a járvány előtt egy hét alatt több mint 1200 beteget láttak el önkéntesek segítségével.

Mikor Levine fiai, Cody és Julian elhatározta, hogy létrehozzák a saját szájápolási márkájukat, ahol a termékek természetes alapanyagokból készülnek, vegánok, és nem tesztelték állatokon, egyértelmű volt, hogy Kravitz is támogatja őket. A Twice azonban nem lett egy újabb hírességgel reklámozott fogfehérítő másrka, mert Kravitz inkább a filozófiát szeretné továbbdani, mintsem minél több termék megvásárlására biztatni.

Ha a szájhigiéniád rendben van, akkor vagy egészséges

– nagyjából ez Kravitz filozófiája is, aki szerint ha valaki magabiztos a mosolyát illetően, az az élete minden területére kihat, hiszen változik az egész kommunikáció. Vagyis Kravitz egy olyan világba vinne egy új, és teljesen más megközelítésű üzenetet, ami legtöbbször csak a fogfehérségről, professzionális sörtékről, és szájvizekről szólnak. Ezzel szemben Kravitzék a fogmosás és a fogselymezés fontosságának ismételgetése helyett társadalmi változásokról beszélnek, ahol az is belefér, hogy valakinek nem egyenesek a fogai, esetleg rés van a fogak között, mert szerintük az egészséges mosoly nem csak a klasszikus fogászati mosoly lehet.

Kravitz továbbra is támogatni szeretné a nehéz helyzetben élők fogápolását, és nem is tervezi, hogy a Twice termékekre nyomják majd az arcát, de a háttérben segít és azt szeretnék, ha ezekkel a termékekkel vissza is tudnak adnáni a rászorulóknak, és a nyereség egy részét beforgathatnák a jótékonysági programjukba.

Azt szoktuk mondani, hogy apánk egy fogorvos, aki rocksztár szeretne lenni, Lenny pedig egy rocksztár, aki fogorvos akar lenni

– mondta Kulian Levine, a márka egyik alapítója.

Hirdetés

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

KOMMENT

35,886KedvelőTetszik
2,755KövetőKövetés
1,000FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Hirdetés
Audiópartnerünk