Hirdetés

Legalább egymillió eurót keresett a Nightwish egy virtuális koncerttel

108 országból több mint 150 ezer rajongó vett részt a Nightwish virtuális koncertjén, ami a nem túl kreatív, ellenben a lényeget tökéletesen visszaadó “An Evening With Nightwish in a Virtual World” címet viselte.

Hirdetés

A koncerten pont az történt, mint amit a neve is sugallt, vagyis a zenekar, a Fullsteam Agency nevű promóter cég és a VR megoldásokat biztosító Zoan stúdió fél év alatt rakta össze a produkciót, amelyben a zenekarral egy virtuális világot hoztak össze, itt tartották a koncertek, a nézők ezt fedezhették fel a koncert közben, és egymással is interakcióba tudtak lépni.

A jegyárak 25 és 109 euró között mozogtak, és több mint egymillió euró bevételt jelentettek a zenekarnak. 

A Fullstream ugyanazt hangsúlyozta, amit már mi is ezerszer elmondtunk, hogy ez az élmény nem arra hivatott, hogy kiváltsa a valódi koncerteket, hanem hogy egy teljesen más szórakoztatási élményt kínáljon, az azonban őket is meglepte, hogy ennyien váltottak rá jegyet. Szerintük ez is bizonyítja, hogy a virtuális koncertekben hatalmas a potenciál, és rendkívül különleges élményt tudnak nyújtani a rajongóknak.

A dolog nyitja, hogy nem akarják az élő koncertet imitálni, hanem eleve azzal a tudattal tervezik, hogy ezt képernyőn keresztül nézi majd a közönség. 

Azt azért érdemes megjegyezni, hogy a produkcióért és a virtuális világ programozásáért felelős 30 fős csapat saját bevallása alapján Nightwish-rajongó, szóval valószínűleg nagyon beleadtak mindent azokba a kódokba. A koncerten volt virtuális kocsma is, és a csúcskategóriás technológiát, mint például a fotorealisztikus szkennelést kombinálták az Unreal játékkal.

Felesleges rettegni a virtuális koncertektől, jó lesz az mindenkinek

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

KOMMENT

35,886KedvelőTetszik
2,755KövetőKövetés
770FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Hirdetés
Audiópartnerünk