A McDonald’s bejelentette második zenei témájú együttműködését, amivel több gond is akad. Elsőként ugye Travis Scott kedvenc menüjét lehetett megvenni, az a kampány nagyjából zavartalanul le is ment, de jött a következő kollaboráció J. Balvinnal, és az egész együttműködés elindult a lejtőn.
Aki nem tudná, J.Balvin egy reggaeton előadó, elég népszerű, tavaly például a Balaton Soundon is fellépett. Most pedig kiderült, hogy a kedvenc McDonald’s menüje a Big Mac, közepes krumplival és oreós jégkrémmel. Ez lett hivatalosan is a J.Balvin menü az Egyesült államokban, de hamarosan csalódott vásárló rajongók számoltak be arról, hogy
egy csomó étteremben nem volt oreós McFlurry.
De az együttműködés nem csak ételekre korlátozódott, hanem egy J.Balvin x McDonald’s ruhakollekcióra is, amiben egyébként meglehetősen fantáziadúsan a pulóveres és pólók mellé kötényt és terítőt vagy éppen hamburger papucsot is beszuszakoltak. Az egyik nagy dobás az lett volna, hogy a pulóveren viccesen egy blokk díszeleg, ami a J.Balvin menü blokkja. Hogy ez elég nagy nyúlás, arra emlékezhetnek azok, akik elmerültek annak idején az IKEA és Virgil Abloh kooperációjában, aminél a szőnyeg mintája volt a blokk, ami a szőnyeg vásárlásáról szól.
Na de az emberek egy jelentős részénél az okozta az igazi fejtörést, hogy vajon mi késztette a McDonald’s-ot, hogy 30 dollárért fém boxert áruljon. Mármint nem a férfi alsóneműt, hanem a gyűrűt, amit verekedéskor szoktak használni. A McDonald’s szerint ez egy sima gyűrű, meglehetősen szokatlan, mondhatni egyedi kialakításban. Az együttműködés többi darabját itt lehet megnézni, mindenki megnyugodhat, mert Magyarországra is szállítanak.