Ez az első olyan kollaboráció zenészek és a gyorsétteremlánc között, ami globálisan elérhető. A dél-koreai sikercsapat, a BTS az egész világon nagyon népszerű, nálunk is, így a hazai rajongók is kipróbálhatják a speciális menüt.
A McDonald’s és zenészek közötti kollaborációt Travis Scott indította el a speciális Quater Pounder menüvel, amiben a hamburgert Scott kénye kedve szerint készítették. Majd jött a Michael Jordan menü, aztán a J. Balvin, aminek köszönhetően már McDonald’s fém boxert is be lehetett szerezni verekedésekhez.
A BTS szokásához híven egy újabb elsőséget szerzett meg, ugyanis az eddigi kollaborációk nem voltak elérhetőek az egész világon. Most azonban pont az amerikai közönség akadt ki, ugyanis a zenekarra jellemző ikonikus lila helyett sima csomagolást kapott a menü, ami egyébként BTS McMenü Plusz néven fut.
9 darab McNuggets, nagy adag sültkrumpli, nagy üdítő és édes chiliszósz, valamint pikáns cajunszósz található a menüben, ami 1850 forintba kerül.
Az eredeti menüben egyébként 10 darab csirkefalat van, viszont közepes krumpli meg közepes kóla, szóval végül is minimálisan más csak a magyar változat, de a lényeg az, hogy a dél-koreai McDonald’s menüje inspirálta, legalábbis a szószokat egészen biztos.
Ja, és ha nem lenne mit felvenni a csirkeevéshez, akkor ebben is tudnak segíteni, ugyanis piacra dobtak egy speciális, kifejezetten erre az együttműködésre készült ruhakollekciót zoknival, pólóval, táskával, de annak nincs jele, hogy ez itthon is elérhető lenne, mindenesetre a Weverse alkalmazásból lehet megrendelni, de meg is tudjuk mutatni néhány darabját.
BTS X McDonald's Official Merch 1st Drop
Logo Collection(1/3) 🛹STREEThttps://t.co/AGf9mGaupI#BTS #BTSXMcD pic.twitter.com/vWiQ6QuGuE— HYBE MERCH (@HYBE_MERCH) May 26, 2021