Hirdetés

Íme a fanszőr, aki arról énekel, hogy rosszul esik neki, ha undorítónak találják

A Kreatív szúrta ki a Gillette nőknek szóló márkája, a Venus legújabb reklámját, ami tulajdonképpen arról szól, hogy a fanszőrzetben semmi undorító nincs, így felesleges démonizálni.

A reklámban arról énekel a fanszőrzet, hogy egyetlen vágya, hogy úgy tekintsenek rá, mint bármilyen más szőrzetre a testen. Bár elég sok mindent animáltak már reklámokban, valószínűleg az éneklő fanszőrzet a legtöbb embernek újdonságot jelent. A szőrszál egyébként a társadalmi normákat hibáztatja a dalban amiatt, hogy ha meglátja valaki, akkor undorítónak tartja. Még saját maguknak is beszól azzal, hogy a reklámokban csak fényes hajat és tökéletes bőrt lehet látni, és sosem esik szó arról, ami az alsónemű alatt van.

A Gillette kezdeményezése egyébként tökéletesen beleillik abba a trendbe, ami néhány márkánál már megjelent az elmúlt években, vagyis hogy el kell felejteni, hogy olyan dolgokat, mint mondjuk a menstruáció, tabuként kell kezelni, ami pontosan ugyanolyan természetes dolog, mint a szőrnövekedés.

A kampány célja, hogy az emberek nyíltabban beszélgessenek arról, hogy az ember igazából szőrös néhol. Készítettek egy kutatást is, ami szerint a nők fele szerint valóban a fanszőrzet a megfelelő kifejezés, de csak 18 százalékuk használja. Illetve 86 százalék szerint sokkal pontosabban kellene bemutatni a médiában, hogy valójában mit is jelent az altest borotválása.

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

Kommentek

37,440KedvelőTetszik
2,901KövetőKövetés
1,050FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetésspot_img

LÁNGOLÓ PROGRAMOK

Hirdetés

LÁNGOLÓ PREMIEREK

DALMEGOSZTÁS

Lemezkritikák

Beszámolók

Audiópartnerünk