Hirdetés

Hiába fizetsz elő Spotifyra, mégis reklámokba futhatsz

Azok is belefuthatnak reklámokba a Spotify-on, akik egyébként a prémium, vagyis az előfizetéses modellt használják, de szeretnének podcasteket is hallgatni.

A Soptify-t ugye két módon lehet hallgatni. Egyrészt ingyen, és akkor jönnek a reklámok, amik mint a korábbi cikkünkből is kiderült, leginkább a Spotify saját promói, a zenészek pedig gyakorlatilag semmit sem kapnak. Vagy előfizetéssel, amikor a felhasználó befizet egy havidíjat, cserébe viszont nem jönnek a reklámok. Illetve eddig nem jöttek, ugyanis Angliában már bejelentették, hogy a Spotify Podcast Ads mindenihez megérkezik. Vagyis mikor podcastet hallgat egy előfizető, annak ellenére is kapja a reklámokat, hogy nem ingyen használja a szolgáltatást.

Vannak problémák, de kis odafigyeléssel többet kereshetnének a magyar zenészek

A cég közleménye szerint a Premium előfizetőknek csak korlátlan, reklámmentes zenehallgatási lehetőséget ígértek, de azt ígérik, lehetőség lesz a podcasteket megállítani, visszatekerni és előre lépni, és ez igaz a beszélgetésekbe áldozott reklámokra is. A podcastek előállítói így az előfizetéses modell, és a reklámok után is kaphatnak pénzt. Egyelőre csak a saját gyártású podcastekre kerülnek reklámok, de arról nem beszéltek, hogy ez meddig marad így, illetve hogy mi a helyzet a korábban már belengetett podcast-előfizetésekkel.

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

38,932KedvelőTetszik
3,064KövetőKövetés
3,660FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Audiópartnerünk