Hirdetés

Ha senkiháziak kezében a popszakma, csinálj jobbat!

A FanLabel az a játék, ahol bárki megmutathatja, hogy ha beültetnék egy multi lemezkiadó igazgatói székébe, akkor aztán teljesen más lenne a popipar, mint most. Az igazán izgalmas pedig az, hogy mindhárom nagy kiadó tulajdonos lett, aminek köszönhetően valódi dalokkal próbálhatja ki bárki lemezkiadózást. Most pedig összeálltak a Tuned Global nevű céggel, hogy az elszámolások és a zeneszolgáltatás gördülékenyebben menjen.

Hirdetés

A játék lényege, hogy a felhasználó választja ki a dalokat és az előadókat, amik szerinte szárnyalni fognak a slágerlistákon, promóterekké és influenszerekké válnak a játék közben, és közben új előadókat fedezhetnek fel, akiket le is szerződtethetnek magukhoz. Attól függően kapnak virtuális jogdíjat, hogy mennyire sikeresek az előadók, és milyen jól működött a promóció.

Aztán valódi pénzzel kiegészítve el is költhetik, hogy valódi zenei merch cuccokat, koncertjegyeket vegyenek.

Mondjuk ilyenekre pont nem költ egy valódi lemezkiadós főnök, de ez most mellékes. Cserébe viszont jobb esetben az egész munkanapjukat a lemezkiadózással töltik, míg a játékban ennél jóval kevesebbet kell foglalkozni a napi ügyekkel, igaz, az év végi bónusz is elmarad. A FanLabel szerint az elmúlt időszakban 20-30 százalékkal növekedett a felhasználók száma, a vezetők szerint azért, mert bár játékról van szó, mégis kicsit hasonlít a streamingszolgáltatásra, már amennyiben itt is zenét hallgatnak az emberek, új előadókat fedezhetnek fel, és elkötelezetté válnak egy-egy zenekar vagy énekes mellett, ha az ő saját lemezkiadójukban is sikereket érnek el azzal, hogy leszerződtetik.

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

KOMMENT

35,886KedvelőTetszik
2,755KövetőKövetés
771FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Hirdetés
Audiópartnerünk