Hirdetés

Év végére átlépi a Spotify a 400 millió felhasználót

Friss adatokat közölt a Spotify az előfizetők és a felhasználók számáról, amelyből kiderül, hogy 172 millió előfizetője és 381 millió aktív felhasználója van. Ugye itt a különbség abban keresendő, hogy a Spotify ingyen is használható, bizonyos korlátozásokkal és reklámokkal.

Az előfizetők és a felhasználók száma is megugrott az előző negyedéves jelentés óta, így a cég úgy gondolja, hogy év végéig sikerül átlépni a 400 millió aktív felhasználót. 

A Spotify továbbra is a világ legnagyobb zenei streamingszolgáltatása. Bár a versenytársak, az Amazon Music és az Apple Music nem tesznek közzé rendszeresen előfizetői számokat, a Music Ally által összeállított adatok szerint előfizetőik száma 55 millió, illetve 60 millió körül van.

Nőtt a bevétel, nyereséges a cég

Ebben a negyedévben a Spotify átlagos felhasználónkénti bevétele 4,34 euróra nőtt az előző negyedévi 4,29 euróhoz képest, és 4 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához viszonyítva.

A társaság összességében 2 millió eurós nyereséget ért el, szemben az előző év azonos negyedévének 101 millió eurós veszteségével. 

A bevételeket növelte a podcast-hirdetések növekedése, amely a teljes bevétel tízről 13 százalékára emelkedett. A Spotify szerint a podcast népszerűsége egyre növekszik, és mára ők lettek az Egyesült Államokban a legnépszerűbb podcast-platform. Az viszont a mostani jelentésből sem derült ki, hogy mi a helyzet a Spotify Hi-Fi elérhetőséggel, és az elindul-e az év végén, ahogyan azt korábban ígérték.

Hirdetés

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

KOMMENT

35,886KedvelőTetszik
2,755KövetőKövetés
875FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Hirdetés
Audiópartnerünk