Szinte egy időben jött elő az amerikai és az angol piacon két reklám, amiben hírességek juttatnak el a világjárvánnyal kapcsolatos társadalmi üzenetet a nézőkhöz.
Az angol verzió az angol egészségügyi szolgálat (NHS) megbízásából készült, Elton John és Michael Caine főszereplésével. Mindketten az oltás fontosságáról beszélnek. A reklámban Elton John meghallgatáson van, és próbálja követni a rendezői utasításokat, mint például azt, hogy színészkedje el, hogy oltást kap. A végén még énekel is, a rendező azonban annyival búcsúzik el tőle, hogy „Köszönjük, majd értesítjük!”, aztán Michael Caine köre következik, majd egy hang közli, hogy szóljanak a „kis fickónak”, hogy nem az övé a szerep.
Az amerikai népegészségügyi központ (CDC) a Warner filmstúdióval készített közös reklámot, amiben a maszkviselés fontosságát hangsúlyozzák. Ikonikus filmszereplőkre raktak digitális utómunkával maszkot, amit nemcsak a főhősök, hanem a főgonoszok is hordanak.