Hirdetés

A Youtube lett a fiatalok Spotifya

50 millió előfizetővel újabb mérföldkőhöz érkezett a Youtube Music. Bár a szám még mindig jóval elmarad például a Spotify előfizetőinek számától, az utóbbi időszak hatalmas növekedése mégiscsak azt jelzi, hogy a Youtube Music 2018-as, visszafogott indulása után az emberek felfedezik maguknak a szolgáltatást.

Tavaly októberben osztották meg utoljára az előfizetők számát, akkor 30 millióval számoltak, vagyis az, hogy most elérték az 50 milliót, kifejezetten nagy ugrásnak számít.

A Youtube onnan indult, hogy a több milliárd felhasználójukat kellett meggyőzni arról, hogy a tartalmakért jó lenne fizetni is, aztán már büszkén állították magukról, hogy nemcsak ismertté, de gazdaggá is tudnak tenni embereket. Egyébként az, hogy a szolgáltatásnak ekkora sikere lett, Kanye Westnek is köszönhető, ugyanis mikor felkérték a hatalmas lemezkiadói múlttal rendelkező Lyor Cohent, hogy segítsen sikeressé tenni a szolgáltatást, ő Westhez fordult tanácsokért, és exkluzív tartalmakért a Youtube Music bevezetésekor.

Ami a milleniáloknak a Spotify volt, az a Z-generációnak a Youtube Music

– foglalta össze a Financial Timesnak Mark Mulligan szakértő, hogy miért is ugrott meg hirtelen ennyire az előfizetői szám. A felhasználók összetételében pedig valóban azt látni, hogy globálisan egy fiatalabb közönséget tudhat az előfizetői között, ráadásul a Wall Street előrejelzéseit is sikerült túlszárnyalniuk, ami szerint 2022-re mindössze 25 millió előfizetőt tudnak majd összegyűjteni.

 

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

38,933KedvelőTetszik
3,064KövetőKövetés
3,660FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Audiópartnerünk