Hirdetés

A Radiohead kipróbálta a TikTokot, de nem ment túl jól

A Radiohead megosztott egy videót arról, hogy elég kínosra sikeredett a statisztikájuk a TikTokon.

Pedig az elképzelés nagyon titokzatos volt, miután a zenekar még áprilisban csatlakozott a TikTokhoz, és megosztott egy rövid klipet a Radiohead titokzatos munkatársáról, Mews főispánról. A férfi egy disztópikus hírt közvetített egy íróasztalnál, amin a Mews felirat és a Radiohead logója volt látható.

@radiohead♬ original sound – Radiohead

Most egy új klipben újra megjelenik Mews, és Tom Yorke beszél neki arról, hogy bár szeretik, amit csinál, értékelik az erőfeszítést, de átnézték a számokat, és azok nem túl jók.

Valahányszor megjelenik egy új bejegyzés, 30 százalékkal kevesebb ember nézi meg. Tehát nyilvánvalóan nem jó irányba halad a dolog. Valami más kellene, táncoló kutyák, vagy valami más szar

– a TikTok-teljesítmény elemzésébe beszállt a Radioheaddel régóta együtt dolgozó Stanley Donwood is, aki kifejtette, hogy van Croydonban egy kutya, és még annak is több követője van.

@radiohead#ohdearhowsadnevermind♬ original sound – Radiohead

Hogy mit vezet fel éppen a Radiohead ezzel, vagy csak minden cél nélküli poén az egész, azt nem igazán tudni, mindenesetre Nigel Godrich és Thom Yorke éppen a The Smile nevű új projekttel vannak elfoglalva, aminek elvileg már kész is a lemeze. Godrich, aki a Radiohead régi producere, annyit mondott egy interjúban, hogy nem rocklemez lesz, de bővebb információval nem szolgált még a megjelenés időpontjáról sem. Majd a Twitteren azzal módosította a dolgokat, hogy a lemez még nincs kész, és amúgy egy rocklemez lesz.

Hirdetés

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

KOMMENT

35,886KedvelőTetszik
2,755KövetőKövetés
827FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek

Hirdetés
Audiópartnerünk