A virtuális kiállítás egyik sajátossága, hogy hiába nevezik virtuális standoknak, igazából aloldalakat hoznak létre a cégek, így a CES-en a bolyongás helyett, most az aloldalak böngészése marad, ahova mindenki valami figyelemfelhívó videót gyártana, és ez kiapadhatatlan szórakozási forrást jelent.
Laptopteszt sosem volt még ennyire szórakoztató
A Lenovo a Verge újságírójának tesztjéből csinált reklámot. Ezt a műfajt alapvetően nehéz jól csinálni, de a Lenovo Legion 5i tesztjét odaadták a svéd Iron Savages zenekarnak, hogy írjanak rá dalt, és az eredmény egészen egyszerűen zseniális. Eddig sosem éreztem vágyat, hogy teli torokból üvöltsem azt, hogy 10. generációs Intel Core processzor, de ennek most vége.
A Bose generált egy problémát, majd megoldotta
Hogy mennyire nehéz volt idén újdonságokkal előállni, annak a legjobb példája a Bose, akik sok évnyi zajcsökkentő tapasztalat után kreáltak egy új problémát, hogy aztán választ is adjanak rá. Ez pedig a menetzaj csökkentése az autókban. A bemutatójukban nagyon komoly és már-már kétségbeesett fejjel magyarázzák, hogy amennyiben sikerül a menetzajt kiszűrni, sokkal jobb lesz a vezetés, és aztán büszkén jelentik, hogy sikerült.
A belépő kategóriás luxus autó halkabb mint a százezer dolláros piacvezető szedán
-mondja a Peter Kosek, az autórendszerekért felelős részleg vezetője, aki szerint egy univerzális probléma, de szerencsére mostantól nyugodtan aludhat mindenki, megoldották.
Az Amazfit megdöntötte az egy percre eső közhelyek sorolásának rekordját
Az Amazfit, a hordható okoseszközök egyik globálisan is legismertebb vállalata, készített egy brand videót, amiben mindenki lesérül, majd elindul egy motivációs-közhely cunami, hogy a nézőnek is fájjon. Minden lépés haladás, a sérülés emlék, a napsugár megfesti az eget, a fájdalom megerősít, minden lépés távolabb visz. Na, hát aki nem tudná, ez az Amazfit. Amúgy ár / érték arányban nem rosszak az eszközeik, szóval ne ez a videó tántorítson el senkit.
Az Audio-Technica szakállas csecsemője
Nem új ez a reklám, de mikor szembejött az Audio-Technica virtuális standjánál, akkor elakadt a szavam, már a bélyegkép láttán. Egyébként egy gaming fülhallgató infulenszer-együttműködéséről van szó.
UV Man megmenti a rántottcsirkét
Az Aalok az UV sterilizáló dobozát mutatta be, amibe a nap végén belerakhatja a felhasználó a potenciálisan kórokozókkal teli cuccait egy dobozba, az pedig fertőtleníti. A reklámban mindezt egy tisztaságmániás szuperhős teszi, aki kicsavarja az áldozatok kezéből a koszos holmijaikat és fertőtleníti. De nem hagy nyugodni a tudat, hogy mi történt azzal, akinek a rántott csirkét csavarta ki a kezéből?
Mihez kezd a szextech a videó bemutatkozókban?
Nem csak az 5G, a mobilok, felfoghatatlanul nagy tévék meg az IT-megoldások terepe a CES, hanem az okos wellness termékeké is, amibe bele tartozik az okos jógamatracon át az okos vérnyomásmérő keresztül a szextech termékek is. Egy egyébként egyre népszerűbb, egyre nagyobb piacot jelent, és egyre inkább abba az irányba halad, hogy élethű ábrázolás helyett a funkciókon, beleértve az egészségmegérző funkciókon van a hangsúly. Programjaik között nyilván ott vannak azpk, amik élvezetet nyújtanak, de ugyanaz az eszköz más programmal segít a nőknek a szülés után, erősíti a gátizmokat, vagy éppen az inkontinencia kezelésére nyújt terápiás javaslatot. Mégis kicsit nehéz mindezt most videóban bemutatni, így az egyik legnépszerűbb márka, a Lora DiCarlo, inkább azt hangsúlyozta, hogy a modell és színésznő Cara Delevigne lett a kreatív tanácsadójuk.