A legbénább reklámokhoz is világsztárokat szerződtettek az idei Super Bowl reklámjaiban

Néhány nagyobb hirdető jelezte, hogy idén nem költ tetemes összeget arra, hogy a Super Bowl alatt hirdessen,viszont több olyan cég is kifizette a nagyjából 5,5 millió dolláros reklámköltséget, akik most először mutatják be a reklámjukat, és akiknek a 2020-as évük nemcsak a világjárványról, hanem a hatalmas növekedésről is szólt.

Hirdetés

Most több reklám is kiszivárgott a vasárnapi döntő előtt, és persze most is tele van popkulturális utalásokkal, zenészekkel és híres emberek cameójával.

Mielőtt néhány reklám után bárki kiakadna, hogy mennyire rossz, mindenki gondoljon arra, hogy ebbe mennyi pénzt, munkaórát és értekezletet szántak, és képzelje el, ahogyan a marketingesek megveregetik egymás vállát, milyen jól sikerült. 

És érdemes elképzelni azt is, hogy a hírességek mennyi pénzt kapnak azért, hogy ilyen reklámokhoz adják az arcukat.

Szégyenteljes manipulációval tért vissza a Wayne világa

Az UberEats reklámjában azt szeretnék elérni, hogy mindenki támogassa a helyi kisebb éttermeket. Ehhez mindenféle manipulációt bevetnek, még egy hírességet, Cardi B-t is bevetik (aki nagyon meggyőző érveket sorakoztat fel), és egy új TikTok kihívást is indítanak. És valóban sikerül egy perc alatt a lehető legtöbbször átadni az üzenetet.

Dolly Parton átdolgozta a saját a dalát

Partont úgy tűnik, mindenki imádja Amerikában. Nemcsak mert segített megmenteni a világot, de az emberek imádták, hogy az elnöki kitüntetéseket is visszautasította, most pedig egy régi klasszikusát újította fel a dal 40. évfordulója tiszteletére, és azt reklámozza, hogy az ember a hobbijából is merhet pénzt keresni.

John Travolta még mindig tud táncolni

A reklám alapján úgy tűnik, hogy a sztárokat is elérte a karantén alatti kertészkedési láz, persze úgy egyszerűbb, hogy nekik valószínűleg kertjük is van hozzá meg kertészük is, aki a lényegi munkát megcsinálja. De Martha Stewart, Leslie David Baker, az Office sztárja, illetve John Travolta és a lánya is feltűnik ebben a reklámban, hogy megmutassák, mi mindenre jó, ha az embernek van egy kertje.

3D chips és Matthew McConaughey esete

Kicsit nehéz megmondani, hogy pontosan mit is néz az ember, de túl sok ebben a reklámban a híresség ahhoz, hogy kimaradjon a válogatásból. Szóval ha jól értelmezzük az egészet, az a mondanivaló, hogy teljesen laposnak lenni rossz, ez alatt azt kell érteni, hogy McConaughey számára nem jó, hogy olyan, mintha papír lenne, ezért a chipseknek is rossz ugyanez. De most van 3D Dorritos, és ez mindenkinek jó. Vagy csak arról szól, hogy a chips nagyon hizlal, nem tudjuk, de itt van egy rakás híresség ebben a videóban.

Hogyan lehet eladni a szódavizet?

Valljuk be, hogy organikus szódavizet árulni nem túl szexi dolog, na de ha egy csomó hírességnek fizetnek, hogy tegyen úgy, mintha a világ legmenőbb és legújabb dolga lenne a palackozott szóda, akkor máris más a helyzet, még ha olyan hülyeségeket is emelnek ki, hogy nincs benne cukor és nincs mesterséges mellékíze. Szóval itt van Serena Williams, Lucy Liu, Sylvester Stallone, Megan Fox, Usher, Don Cheadale, és mind azt szeretnék, hogy valaki próbálja ki a túlárazott szódát, ami tényleg organikus.

Mila Kunis a Cheetos miatt hazudozik Aston Kutchernek, és ebben Shaggy támogatja

Biztos sokan emlékeznek Shaggy 2002-es It Wasn’t Me című slágerére. Na, a Cheetos reklámja erre a dalra épül, csak éppen az egyértelmű szexuális légyottra utalgatások helyett itt most arról van szó, hogy Mila Kunis Cheetos-függőségben szenved, és ezt Kutcher nem tudja tovább nézni, így kérdőre vonja, hogy ő zabálja-e állandóan a rágcsálnivalót, majd Kunis Shaggy javaslatára azt mondja, hogy nem ő volt, és ezzel el is rendeződött az ügy.

Will Ferrell egy rövidfilmben szeretné lenyomni Norvégiát

Nem az a baja, hogy túl sok ott a black metál, hanem hogy emellett még környezettudatosak is, és jobban állnak az elektromos autók tekintetében, mint az Egyesült Államok. Ferrell arra vállalkozik a General Motors hirdetésében, hogy egy norvégiai út során megváltoztatja a statisztikákat, de végül Svédországba jut. Egy kis háttérinfó, hogy Ferrell felesége svéd, és az egész jelenet utalás az Eurovízió című filmjére is.

Maya Rudolph vajon négyszeres gázsit kapott ezért?

A humoristából úgy gondolták, hogy nem elég egy, mindjárt a klónjaira is szükség van egy jó reklámhoz. A Klarna banki alkalmazás reklámjában a humorista és a klónjai stílusos cowboyok, akik Nancy Sinatra slágerének hatására csizmákat szeretnének vásárolni. Spoiler: Sikerül nekik.

Ennél már csak akkor lehetne szebb egy hangszóró, ha egy színész testét kapná

Ha ennek a reklámnak fordított lenne a felállása, akkor valószínűleg már ezernyi cikk születne arról, hogy tárgyiasítják a női testet, és ez nem jópofa. A fülledt fennhangú reklámban Michael B. Jordan tesz úgy, mintha ő lenne az Amazon Alexa szexi, fizikai megtestesítője, aki után mindenki megfordul, és akit mindenki csodálattal néz.

Kommentek

35,646KedvelőTetszik
2,755KövetőKövetés
734FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés