2021-es terveiről beszélt csütörtökön a Huawei, amelyben továbbra is kiemelt szerephez jut saját alkalmazásáruházuk, az App Gallery, illetve az okoseszköz-ökoszisztéma.
Nem is volt rossz 2020
Magyarországon a Huawei maradt a második legnagyobb telefonmárka, a viselhető okoseszközök terén 104 százalékos, a PC-k terén 535 százalékos, a fej- és fülhallgatók termékkategóriában pedig 201 százalékos éves növekedést értek el. A táblagép-eladásaikat tekintve a legjobb háromban vannak a piacon – ismertette az adatokat Thomas Liu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának ügyvezető igazgatója.
1+8+N
Ez az a képlet, ami az elmúlt években többször előjött a kínai gyártónál, azaz van egy telefon, ami a Huawei Share segítségével 8 másik eszközhöz (tablet, PC, okosóra, smart tv, VR headset, fülhallgató, hangszóró vagy akár az autó rendszere) csatlakozik, ezek pedig különböző routereken keresztül bármilyen más eszközökhöz, okosotthon részeihez, nyomtatókhoz, játékokhoz tudnak csatlakozni. Egy folyamatos kapcsolatú hardver-, szoftver- és szolgáltatásrendszer épült ki, ami az „Élet a Gördülékeny AI Megoldásokkal” vagyis „Seamless AI Life” stratégia nevet kapta.
Már idén egymilliárd dollárt fektettek a HMS-be
1,8 millió regisztrált fejlesztőt, több mint 96 ezer integrált alkalmazást és több mint 490 millió havi aktív felhasználót tud maga mellett a Huawei saját alkalmazásáruháza. A HMS a magyar piacon elfogadott platformmá vált, sőt kiemelkedő a magyar HMS-felhasználók aktivitása: a felhasználók száma alapján Magyarország tavaly a Top 10 európai ország között volt – mondta el Liu. Jelenleg több mint 260 magyar fejlesztésű alkalmazás érhető el az áruházban, és folyamatosan érkeznek új alkalmazások is.
A Huawei az idei évben egy teljesen új piaci szegmensben is bemutatkozik: hamarosan bemutatják új monitorunkat a magyar fogyasztók számára.