Hirdetés

A 18-49 évesek 98 százalékát nem érdekli a Grammy

Minden évben a zeneipar egyik legnagyobb ünnepének tekintik, de úgy tűnik, hogy az érintetteken kívül azokat, akiknek valójában szólna a Grammy-díjátadó, nem érdekli. Ha másnap el is olvassák, hogy ki nyert díjakat, megnézik is nézik a fiatalok, hogy ki milyen ruhakölteményt vett fel, az igazság az, hogy a többségnek eszébe sem jut megnézni a műsort a tévében.

A Nielsen adatai szerint élőben a CBS csatornán, vagy streamelve a Paramount+ szolgáltatónál, összesen 9,59 millióan követték nyomon a díjátadót, ami önmagában nem rossz, hiszen az előző évhez képest ez 3,9 százalékos növekedést jelent. Ha már elkezdjük valamihez hasonlítani, akkor jól látszik, hogy ez az arány nem is olyan nagyon jó, hiszen a legnézettebb tévés show a Superbowl, ami 92.88 millió nézőt ültet a tévé elé.

Viszont ha a statisztikákat jobban megpiszkálják, akkor az adatokból az látszik, hogy a 18-49 korosztály tévénézői közül mindössze csak 2,24 százalék kapcsolt a Grammyre, ami a tavaly 2,28 százalékos adatokhoz képest csökkenést mutat. Ez a mutató azt jelenti, hogy az összes ebbe a korosztályba tartozó tévénéző hány százaléka kapcsolt a Grammyre.

Nem kell nagy statisztikai tudás, hogy ebből kiderüljön, hogy a díjátadó az amerikai lakosság csak egy nagyon szűk szegmensét éri el, ráadásul abból is egyre kevesebbet. 2020-ban gyakorlatilag kétszer ennyien, 18,7 millióan nézték a közvetítést, 2012-ben pedig 40 millióan.

Hirdetés

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

Kommentek

35,886KedvelőTetszik
2,755KövetőKövetés
1,000FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés

LÁNGOLÓ PROGRAMOK

Hirdetés

LÁNGOLÓ PREMIEREK

Hirdetés

DALMEGOSZTÁS

Programok

Lemezkritikák

Beszámolók

Audiópartnerünk