Hirdetés

2050-től karbonsemleges lenne a zeneipar

Az olyan nagy kiadók, mint a Sony, a Universal és a Warner is csatlakoznak a függetlenekhez, akik azt szeretnék elérni, hogy tisztább legyen a zeneipar jövője és csökkentsék a környezeti terhelést.


A Music Climate Pactben olyan klímacélokat fogalmaztak meg az aláírók, hogy 2050-re nullára csökkentsék az üvegházhatású gázok kibocsátását, és 2030-ra 50 százalékos csökkentést érjenek el. A paktum értelmében a társaságok vállalták, hogy együttműködnek a zeneipar szén-dioxid-kibocsátásának mérésében, segítik előadóikat, hogy többször szólalhassanak fel éghajlatváltozási kérdésekben, és kommunikáljanak a rajongóikkal arról, hogy a zeneipar milyen hatással van a környezetre. További céljuk, hogy olyan streaming cégekkel mint például a Spotify „adatokat szerezzenek és kibocsátáscsökkentési projekteket hajtsanak közösen végre”.

Az aláíró felek abban is megegyeztek, hogy bár zenei irányokban és stratégiákban továbbra sem biztos, hogy egyetértenek, de Fenntarthatósági témákban „ugyanabba az irányba húznak”.

A legfontosabb problémák, amikkel kezdeniük kell valamit, ha a céljaikat el szeretnék érni, azok a globális turnék, a lemezgyártás és a streaming energiaellátásának hatása.

Környezetbarát turnéra indul a Coldplay

LángOS - Lángoló Original Stories

Exkluzív tartalmakért, heti újdonságokért iratkozz fel a Lángoló hírlevelére!

39,160KedvelőTetszik
3,116KövetőKövetés
5,520FeliratkozóFeliratkozás
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Tesztek